Days before her 40th birthday, Emma stops sleeping - just like her mother did before suffering a psychotic breakdown when Emma was five. As her world unravels, Emma investigates the truth of her painful past to find the answers to her present.
Realising her home has been infiltrated by a wolf in sheep's clothing, and her family is in danger, Emma races to save them. Can she prevent a shocking vengeance against her family? Or will history repeat itself?