Inspector Rojas
Captain Rojas heads to northern Chile to investigate the disappearance of a group of teenage girls in Alto Hospicio. When a local fisherman's daughter also goes missing, Rojas becomes convinced that the girls were kidnapped-or killed.
Following the trail of disappearances leads Rojas to 'La Ponderosa' a place in the middle of the desert where private parties are held with prostitutes, many of whom are minors. During his surveillance of La Ponderosa he rescues Ayleen, a young homeless woman.