Plunge into the exciting quest to investigate everything beyond Earth through the laws of physics. Introduction to Astrophysics takes you step by step through the calculations that show how planets, stars, and galaxies work. In 24 episodes by noted astrophysicist Professor Joshua Winn, you’ll tour a universe of exploding stars, colliding black holes, dark matter, and other wonders.