Introduction to Paleontology
Embark on a thrilling journey from a lifeless planet to initial bursts of life, from extinctions to recovery, and ultimately to our world today. Relying considerably on the National Museum of Natural History’s curatorial expertise and extensive collections, this series reveals how paleontology helps us better understand the history of life on our constantly changing planet.