Ireland's Wild Islands Ireland's Wild Islands
The Wilds of Winter
Enduring winter and early spring on the west coast, where animals eke out a chilly existence; watching red deer battle on windswept Inishvickillane, welcome seal pups amid howling storms on the Inishkea islands.