Irish Blood
Horseshoe
Young cop Roisin secretly helps Fiona in uncovering clues that suggest foul play. As Fiona digs deeper, she discovers a web of criminal activity involving horse thefts and cons run by the shady Patsy Burgess.
Fiona, Musa, and Róisín investigate the next clue in the briefcase-a pair of blood-stained Mixed Martial Arts gloves with a hidden metal gauze. Róisín suspects a link to a local criminal fighter.
Fiona's mother, Mary, arrives to take her back to the U.S., but a visit to a grave and an unexpected encounter with an old flame force them to face old wounds and unexpected truths.
After Fiona and Róisín uncover Declan's hidden hard drive, Fiona questions whether his death was truly a suicide as she confronts dark family secrets. Meanwhile, Johnny McIntyre is mysteriously broken out of prison by Wylie Moles.