Iron Chef Iron Chef
"Iron Chef" is an innovative cooking competition from Japan combining the excitement of a one-on-one sports competition with gourmet cooking.
Iron Chef Kobe and Mario Frittoli, who both learned from masters of Italian cuisine, will face off in this battle of broccoli.
Chef Sakai, known as the Iron Chef French, will have his hands full in this battle specially designed around Wedgwood china.
The challenger is a master chef hailing from Kyoto. He has the support of the former Iron Chef Michiba and Dr. Yatori. Can the Iron Chef win this battle?