Irreversible
Psychologist Júlia and inspector Pedro investigate a child's murder in a coastal town, confronting hidden secrets and personal demons where love may not justify the truth.
Irreversível: Episode: 1
Psychologist Júlia is drawn into a tragic chain of events after a custody dispute and a school visit, ending with a young woman's death by the sea, keeper of dark secrets.
Julia works with Inspector Pedro on Luisa's murder, confronting her past as suspects multiply and the search for truth begins.
Leonor is shattered by her daughter's fate as Júlia tries to help, but Inspector Pedro is relentless, determined to uncover the killer at any cost.
A witness breaks their silence, leading Pedro to requestion a suspect, while Rita sinks into despair after losing hope of finding her daughter.
What seems solved unravels as new evidence emerges. Pedro follows a new lead, while Júlia faces the truth-and must decide if love justifies everything.