Is this a Zombie?
Ayumu’s romantic rendezvous takes a deadly turn when his dream girl turns out to be a demonic serial killer. It’s a good thing zombie boy travels with a vampire ninja and an armor-clad necromancer! Let’s get ready to rumble!