Iskander: Shadow of the River
Deep in their investigation, Chloe is forced to make a split-second decision, with life-or-death implications for Dialo. Later, the pair decide to divide and conquer—each pursuing separate leads—bringing them deeper into the case's mysterious web.
Chloe and Dialo’s journey deep into the forest uncovers a voodoo cult—as well as the location of the missing boy. Taken captive and forced to undergo a hallucinogenic ritual, Chloe makes one last attempt to save the boy’s life.