Island Hunters
Island in the Florida Keys
Wisconsin natives Bob and Jeanne love the simple life in the Florida Keys. They want to find a private island to escape the freezing Wisconsin winters. Private island specialist Chris Krolow will show them three islands.
Avi and his daughter Eli tour the Florida Keys, hoping to purchase a new family retreat.