Muchacha italiana viene a casarse
Pedro will fight against his family's ambition and power to defend his love for Fiorella, a beautiful, humble and naive Italian.
Mario writes a letter for Vittorio because he knows that will die soon and he does not want to leave his daughters in abandonment. Pedro tells Eloisa that he will have to travel to Italy.
Fiorella considers Vittorio's marriage proposal to help Gianna. Tania thanks Pedro for the trip and assures that she wants to spend a magical night with him.
Gianna begins to feel sick and Fiorella takes her to a hospital without waiting for Vittorio. Benito tells Vittorio that probably Fiorella cheated. The driver steals the money and bags to Fiorella and Gianna.
Gianna confesses Fiorella that she deleted her email account because she did not want her to get married with someone that she does not know. Pedro meets with Fiorella and thinks that she is following him.
Tania tells Pedro that she thinks she is pregnant and he gets very upset. Tania gets very drunk and falls from the balcony of her house.
Fiorella enters to Tania’s apartment and takes her diary trying to protect the most important thing for her. The investigator gives Vittorio a video of Fiorella and he thinks she betrayed him.