It's Okay Because I Am A Mom
Na Jong Hee (Hwang Shin Hye), a successful 50-year-old chef at the peak of her professional career, faces a life-altering challenge when she is diagnosed with early onset Alzheimer's disease. Despite having a wonderful family and thriving career, Jong Hee must now confront the devastating impact of her diagnosis and how her loved ones will cope with her progressive memory loss. As she grapples with this unexpected turn of events, Jong Hee's strength and resilience are put to the ultimate test. This is a 2015 South Korean two-episode miniseries directed by Yoon Yeo Chang that explores the emotional journey of a family facing a difficult medical diagnosis.