Jack Osbourne's Night of Terror
Jack and his good friend Jenny McCarthy head to the Tinker Swiss Cottage in Rockford, Illinois. Recent construction at the museum has upset the ghosts of the Tinker family, leading to aggressive activity. Can Jack and Jenny soothe these restless souls?