JEDER.MANN
Get the lowdown on how FC Red Bull Salzburg won six league titles in a row and fought their way to qualifying for a thrilling Champions League campaign.
As many players are leaving FC Red Bull Salzburg new players are rising up, but the press are skeptical about the squad. Could a new coach be what the team need?
Kick off
The team is close to having Rasmus Kristensen join the squad. Patrick Farkas talks about the emerging competition, meanwhile the team prepare for the first game of the season away at Rapid Vienna.
After the game against Rapid, players and their families get together in Mondsee for a family day. Then the competition continues against last season’s Europa League winners, Chelsea.
The 2019 game against Real Madrid is a highlight in the history of FC Red Bull Salzburg. Get an up-close look at the game from the perspective of sporting director Christoph Freund.
FC Red Bull Salzburg try to stabilise the defence by signing Sevilla centre-back Max Wöber. Paying a Austrian record transfer fee poses a great challenge for the former Rapid Vienna defender.
Young talent Antoine Bernède explains why he made the switch from PSG to Salzburg and the team discover who they will face in the group stage of the Champions League.