Jeff & Some Aliens
Three aliens have been sent to Earth to observe the intricate complexities of the human condition, but instead they wreak havoc on their average roommate Jeff's life.
Jeff & Some Honor Killings
After Jeff inadvertently murders an alien on the planet Azuria, he is forced to kill a human on Earth in order to prevent an intergalactic war.
Jeff & Some Energry Trading
Jeff uses an alien machine to trade is life energy in exchange for luxury items that he uses to impress his girlfriend, Linda -- but things quickly spiral out of control.
The aliens help Jeff pilot a robotic preteen girl so that he can infiltrate his niece's social circle and convince her to pursue her artistic dreams.
When Jeff's father is put on life support after a serious car accident, Jeff tries to save him by using an alien device that harnesses the healing power of laughter.
A high-ranking Azurian orders aliens to colonize Earth and direct all resources toward the production of fruit smoothies.
Jeff uses an alien device that alters his memories in order to give himself more confidence.