Jersey Shore Jersey Shore
Young adults move into a summer share to indulge in everything Seaside Heights, New Jersey has to offer. Jersey Shore uncovers sometimes surprising, often hilarious and usually over-the-top personalities.
A New Family
Summer at the Jersey Shore kicks off when eight house mates move into their summer share. Romance heats up between Sammy and Mike, but all might be lost when the guys invite three random girls to join them in the hot tub.
Still feeling like the outcast, Snookie tells the others that she's leaving the Shore. And the roommates' first night out at the club gets flirty, proving that the boyfriends back home might have something to worry about.
The love triangle gets even more intense when Ronnie catches Sammy giving her number to another guy. And a housemate chooses to leave the Shore for good.
After a night at the clubs, Paulie and Mike have to juggle multiple groups of girls. And mayhem breaks out when a fight erupts at a bar, and one of the housemates goes down.
Snookie’s violent encounter at the bar brings the housemates closer together and she finally feels like she is a part of the family. Meanwhile, Ronnie and Sammy’s relationship reaches new heights.
When Mike invites girls back to the house, the situation gets out of control, and Snooki gets into her second fight of the summer. Meanwhile Ronnie gets into a brawl of his own, leaving Sammi questioning their relationship.