Jesse James Is a Dead Man
Jesse James takes on the notorious Nitro Bike, the fastest thing on two wheels. To prepare himself, Jesse rides a Pro-Stock dragster, takes a crushing flight in an F-16 and sets himself on fire.
Can Jesse outrun six police cruisers and a helicopter in his souped-up, nitrous oxide-rigged ride?