Julie's Greenroom
The Show Must Go On
Miss Julie and her devoted assistant Gus welcome a new group of young performers to the Green Room Workshop. When a disaster ruins their plans to put on a show, they find a way to persevere with the help of Idina Menzel and the Broadway musical "Wicked."
The Write Stuff!
The Greenies try to write an original show with the help of Chris Colfer, but first they need to inspire some confidence in their friend Spike.
Josh Groban teaches the Greenies all about singing as they plan a birthday surprise for Miss Julie.
Robert Fairchild and Tiler Peck convince Hank and Spike that ballet is for everyone.