Kandi & The Gang
Welcome to Olg
Kandi and Todd's family restaurant, OLG, was a huge success when it first opened, but after losing their general manager last year, the staff and the business hit a few bumps in the road. As Kandi and Todd bring in new leadership, the employees struggle to embrace the change.
Phillip's struggle with managing the OLG staff continues as he bumps heads with Torin and Brian. Patrick invites the gang to his housewarming party which may cause issues with the lady of the house, and Brian opens up about his complicated past.