Keeping Up With the Joneses
After the death of patriarch Theodore Jones, his second wife Robin and Theodore's daughters work to protect their family and business after they are threatened.
After stepmother and family matriarch, Robin, is returned after being kidnapped, the Jones women face their hardest challenges yet to keeping their business and their family intact.