Keeping Up with the Kardashians Keeping Up with the Kardashians
I'm Watching You
As the family sets up an anniversary party for Kris and Bruce, Kim appears on the 'The Tyra Banks Show' for her first big interview while Kourtney deals with relationship drama.
Kris's busy schedule as working mom is getting to her, causing her to hire a nanny to help out around the house. Meanwhile, Kim contemplates firing her as a manager.
The girls head off to Mexico for a sexy photoshoot while Brody Jenner babysits the kids.
Khloe has trouble coping with the anniversary of her father's death and ends up in jail.