Kemono Michi: Rise Up
3,2,1...RUMBLE! Pro wrestler Genzo is tasked by the princess to slay the beasts of the kingdom, but he opens a pet shop to save them instead! Join Genzo and his cute demi-human employees as they find loving homes for the beasts of the kingdom.
To open the pet shop of his dreams, Animal Mask needs money. And to get it, he'll have to fight monsters, some of whom aren't even animals!
Carmilla is a loser who can't do anything right. But when a rival clan challenges her, she rises to the occasion.