Kevin James: Irregardless
Beloved actor and comedian Kevin James returns to the stage with a highly anticipated family-friendly stand-up comedy special, delivering his hilariously unfiltered take on parenting, marriage and getting older. As only Kevin can, he covers a range of topics from motivating children to put down their video games, to why he doesn’t trust technology, and how many tater tots he can fit in his mouth.