Kidding
Green Means Go
Jeff Pickles thinks it’s time to talk about death on his show. His producer feels that Mr. Pickles the persona and Jeff Pickles the person should remain separate. Deirdre punishes Maddy for not eating her veggies.
Pusillanimous
Jeff makes a rash decision that could affect the ability of the show to continue. Seb strategizes how to rebuild Jeff’s image. Deirdre tries to learn more about what’s happening while Maddy is at her piano lesson.
Jeff tries to fix his heartbreak. Deirdre deals with her daughter’s developing medical condition. Seb outlines the future of Mr. Pickles’ Puppet Time without Jeff. Jeff tries to get Will off pot by giving him a hobby.
Jeff deals with a one-night stand. Jill learns that Jeff has been sending money to someone behind her back and confronts him.
Jeff decides to step out of his comfort zone. Seb tries to get Jeff on board with new changes for Puppet Time, as well as his ice skating show – Pickles On Ice, starring Tara Lipinski.
Will tries to honor his brother in a unique way. Jeff decides to make some changes to Pickles on Ice. Deirdre lets her anger out on Maddy. Jeff tries to convince Vivian to continue with her treatment.