Kiddy Grade
After the birth of the Global Union, the G.O.T.T. was formed to settle any disputes that arose between member planets. ES Force members Éclair and Lumiere—as lovely as they are tough—are on the front line, pursuing all manner of criminals and bringing them to justice.