Kill My Sins
Wandering physician Ye Ping An (Liu Shi Shi) arrives in the city of Luo Yang while investigating a mysterious old case, but becomes notorious for her unconventional medical practices that instill fear in the people. When an esteemed official is found murdered in his home, Yuan Shao Cheng (Shawn Dou), a skilled yet low-born magistrate who's desperate to climb up the political hierarchy, is assigned the case. Seeing an opportunity to boost his standing, he names Ping An as the murderer, despite inconsistencies in the evidence. Is Ping An an innocent scapegoat, or are there greater conspiracies at play?