Kill Stalin
Autumn 1941. The Nazi hordes have arrived on the outskirts of Moscow, but their attempts to seize the Soviet capital are thwarted by the heroic resistance of Soviet soldiers and a severe early winter frost. The Reich's leaders decide to strike a shattering blow upon the Soviet Union with a plan to kill Stalin. Please turn on Closed Captions.