Killer Affair
The latest can't-miss true crime series looks at romantic entanglements that turned deadly. What led forbidden love to have murderous consequences?
A handsome new dance partner awakens unfamiliar emotions in a conservative young wife putting two marriages in turmoil. When she disappears shortly afterwards, investigators must unravel a confusing trail of betrayal and heartbreak to crack the case.