Killjoys
The Sugar Point Run
A hostage exchange warrant turns deadly when the Killjoys find themselves stranded in ‘Sugar Point’ – a restricted, bombed-out city on Westerley overrun with dangerous gangs and scavengers.
The Killjoys find their real rhythm as a trio while protecting a group of gorgeous Surrogates under siege in a badlands fortress. It’s a manic, bullet-riddled ride to get to safety, while negotiating the ugly side of Qreshi politics.