Kimi Ni Todoke Kimi Ni Todoke
Prologue
Kuronuma Sawako is often misunderstood and feared by others for resembling a horror movie character. She enters her new high school hoping that she can make new friends. Her chance comes when she volunteers to be a ghost for a school activity.
Sawako finds a lost puppy and Kazehaya decides to take him in. The class seats are shuffled and Sawako learns that she might have more friends than she first thought.
Kazehaya and Sawako grow closer together and end up performing some classroom chores together after school.
Rumors are circulating about Sawako's friends, Ayane and Chizuro. It is said that Sawako started these rumors, but she is unaware that anything is going on at all. When approached about it, Sawako hesitates in her response.
The group is plagued by questions. Did Sawako start these rumors? Why would she do that? Who could really be responsible? No answers are in sight and Sawako shrinks back into her old ways - quiet and alone.
The rumor-mongers are outed and confronted when they decide to move against Sawako. Sawako learns who her true friends are.