King Gary
Can Little Gary find the courage to sack Lee, or will Big Gary have to get involved? Young Teddy has his first date, and Terri pulls out all the stops to impress.
Gary's under-nines team are in the cup final, but his star player Abboussi is poached by Chelsea. Meanwhile, Terri is obsessed with a girls' night out she hasn't been invited to.
Recovering after an operation, Gary is continually interrupted by deliveries for his neighbor. Terri's life is upset when an old picture is shared on Facebook.
Gary is having an extension built, but one objection from a neighbor could affect his planning permission, so he hosts a dinner party for all the crescent folk.
Gary has organised a trip to an indoor mini-golf course for Big Gary's birthday, but the father-versus-son game gets highly competitive.