King of the Hammers: The Ultra4 Saga
To Hell and Back
Last year's champion, Erik Miller defends his title. While 2nd place finisher, Jason Scherer, will be one of the many top challengers aiming to beat him.
We follow Shannon Campbell, the first 3-time champion of the King of the Hammers. But his kids, also young drivers, push their dad to the brink of his limits.
It is mud, sweat and gears as the drivers battle it out in the toughest Ultra 4 race yet in another thrilling US off-road race; emotions are high, skills are on overdrive and victories are on the horizon.
It's all or nothing as underdog Tom Liu drives himself to the brink in a heart-stopping Ultra 4 race.
Handsome Jay Callaway's racing career is on the line in one of the toughest technical East Coast race of the series.