Kira Kira PRETTY CURE A La Mode Kira Kira PRETTY CURE A La Mode
Ichika bonds with shy Arisugawa Himari over a mutual love of purin. Though Arisugawa fears her passion for sweets might scare her new friend away, it comes in handy when she transforms into Cure Custard!
Kotozume Yukari is the most beautiful girl in her school, exceptionally talented... and bored with everything. But when she finds herself taking a liking to Ichika, she winds up as her newest ally, Cure Macaron!