Kirby Buckets Kirby Buckets
Cars, Buses and Lawnmowers
Kirby Buckets wants to enter a character design contest for a chance to meet his idol and get his character on TV.
The principal quarantines Kirby's class so the guys attempt to break out of the school.
Kirby learns of the legend of Prank Williams Jr.'s most outrageous prank that ever existed. While Kirby and friends search for instructions, Dawn manages to stay one step ahead.
Kirby is grounded and forced to camp in the backyard while Fish and Eli sneak into the house. Meanwhile, Dawn and Belinda desperately try to meet their favorite band at a hotel.
Kirby fakes an illness to avoid getting graded on a project. The nurse believes Kirby's over-the-top symptoms and diagnoses him with P.U.P.P.I.E.S. - a supposedly fatal disease.