Kissing Game
Got You!
High school student Bel is stricken with a strange illness after a wild night of dancing, drugs and kissing.
Friday Night-Monday Morning
As Bel's condition worsens, her friends track everyone who kissed at the party; Chico and Alex seek out secret romances; Fran worries about her mother's health.
Controversy erupts over Bel's burial; a kissing map goes viral on social media, rocking the community as more students develop symptoms.
Fran languishes in the hospital; Alex and Chico try to solve the mystery of Manu's whereabouts and the truth behind another rave in the forest.
Progresso's young people become more rebellious; Alex and Chico try to save Fran by bringing her to the village; Alex discovers a dark family secret.
A video of Chico spreads, leading to a brutal attack; Alex exposes the source of the disease; parents unite to cure their children.