Kitchen Wars
Sand
Twelve couples from Argentina, Colombia and Mexico arrive. All of them have the same goal, to win one of the eight positions available in "Kitchen Wars Latin America."
Mediterranean food is one of the richest and most varied in the world, since it mixes all the different cultures that have the Mediterranean as their border. In the teams challenge, each couple must prepare meat and vegetable skewers.