Kleo
Großes Eden
Top Stasi agent Kleo Straub liquidates a target in a West German nightclub; soon, she faces a life-changing betrayal and heartbreaking loss.
The Reunion
Determined to find her files, Kleo tracks down her former handler and makes her way into Stasi headquarters; she seeks out Thilo in a dance club.
Kleo heads to Mallorca, chased by Sven; she infiltrates a party and uses a toxin to paralyze Wieczorek's wife.
With Min and Uwe on her tail, Kleo bribes a little girl to deliver a poisoned Bundt cake to Mielke's jail cell; after a showdown, Kleo digs up a letter.
Kleo and Sven form a wary alliance; Anne visits Kleo claiming to look for her grandfather; Uwe sets up a meeting with Kleo.
Severely wounded in a shooting, Kleo has a revealing flashback; with the red suitcase in hand, Sven shares a devastating truth.