The Crimson-Eyed Wizards
The Crimson-Eyed Wizards
After an explosive encounter with a powerful magic user, Megumin informs her parents that she wants to study explosion magic at the Crimson Demon magic academy called the Red Prison.
Komekko discovers a furry four-legged dinner that Megumin ends up adopting, before the Red Prison conducts a questionable educational exercise.
With Komekko missing and monsters running amuck, everything Megumin and Yunyun have learned is put to the test.
Megumin has finally achieved her dream of learning Explosion magic, but it takes more than massive eruptions of power to make a living. Saving enough money to set out on her journey might take longer than she ever thought.