Raven's Home Raven's Home
Best friends Raven (Raven-Symoné) and Chelsea (Anneliese van der Pol) are together again and raising their three children under one roof! Raven's 11-year-old twins Booker and Nia, and Chelsea's 9-year-old son Levi are navigating a chaotic but fun household that often includes the twin's best friend and neighbor Tess.
Baxter's Back!
Booker enlists Levi and Tess to help him convince Nia of his newfound abilities to see into the future; Raven's latest vision involves a family disagreement that leads her to meddle in her kids' life at school.
After giving up her room to Chelsea, Nia doesn’t want to admit to her mom that she misses her privacy and turns to her dad for help.
After accidentally breaking the dishwasher, Booker and Nia call the landlord to fix it, which almost costs the family their home.
When Raven has a vision of Booker and Nia upset after their dad’s farewell party, she takes it upon herself to make sure her kids remain happy.
When Nia sneaks to school wearing makeup against Raven’s wishes, she draws the attention of the 8th grade girls who invite her to hang out.
Booker, Nia, and Levi convince Raven and Chelsea they are responsible enough to watch themselves while the mom’s celebrate a “mom’s night out”.