La Doña
A ruthless woman seeks revenge on the men who murdered her parents and raped her, leaving her with a daughter she finds herself unable to raise.
Masquerade
Altagracia Sandoval has Jaime Aguirre arrested after he refuses to abandon a property she has seized for her construction company. Saul Aguirre, his son and lawyer, gate-crashes one of Lady Altagracia's parties.
Altagracia herself oversees the eviction of the tenement's residents. One of the thugs attacks Monica, but Saul comes to her rescue. The scheme fails due to the tenants' heroism. Guillermo is forced to incriminate himself.