La edad de la ira
Open-minded, idealistic, funny and self-confident, Sandra is eager to find her place in the world. But her dreams and illusions are shattered, when her classmate and close friend Marcos is accused of murdering his father.
Diligent and responsible, Nacho has a complex and competitive relationship with his brother, Marcos. His secret wish to escape from the oppressive environment of his family house will be marked by untold tragedies.
Raul has just arrived at the institute. Overprotected by his mother, he tries to come out of his shell. Sandra and Marcos soon become his friends, but Marcos' arrest for his father's murder will strike a heavy blow against him.
Humiliated, beaten and forced to restrain himself, Marcos gives the definitive account of his father's murder with the same typewriter with which he was forced to do his homework.