La fea más bella
Currículum vitae
Alicia is pretty, but she has little experience and education. Lety is very smart and has studied a lot, but she is ugly. Both want to be the executive secretary of the business Concepts. Who will stay in the position?
Fernando and Marcia have conflicts over the hiring of Leticia and Marcia asks Fernando for an explanation. Marcia worries that Lety is so well prepared.
Fernando assigns Lety and Alicia their duties; Lety will oversee the economic analysis and Alicia of the public relations.
On Fernando's orders, Simon apologizes to Lety for bothering her. Fernando calls Lety's attention for leaving her personal agenda on the desk.
Lopez fires Lety but when Fernando finds out, he saves Lety, gets mad at Marcia and threatens Lopez with firing him.
Roman stands Lety up. Paula Maria takes Jaimito to the office. Simon apologizes to Lety for the hazing. Lety listens to Fernando tell Omar that he will marry Marcia.