La Impostora
Blanca Guerrero is a hardworking young woman with a natural skill for solving mysteries. She is hired by Adriano Ferrer, whose pregnant daughter Valentina is missing. Acting as millionaire investor Victoria San Marino, she manages to infiltrate the powerful Altamira family, suspected of being responsible for the disappearance of Valentina. While there, she meets one of the family’s sons, Eduardo Altamira, and falls in love with him.