La Mante
Jeanne Deber, known as "The Mantis", a famous serial killer who terrorized France more than 25 years ago, is forced by the police to come out of solitary confinement and hunt down her copycat. She agrees to collaborate with the police under one condition: to have only one interlocutor, her son Damien Carrot, who has become a cop to redeem his mother's crimes.