The Adventures of Paddington is a new version of a familiar bear. A heartwarming show about being curious, being good to others, and being part of a loving family.
Paddington Finds a Pigeon / Paddington and the Chores List
Paddington nurses a sick bird named Pigeonton back to health, but can he let him go? / The family all have chores except Paddington. So as not to be excluded, Mr. Brown creates a list for him to follow, only Paddington picks up the wrong list.
Paddington does not have a hobby like all of the Browns, but Mrs. Brown finds out what Paddington is good at in the end. / Paddington gets his arm stuck in a post box.
Mr. Gruber gives Paddington a box of Magic tricks, but Paddington cannot master the tricks until he learns to practice, practice, practice. / Mr. Curry is ill and Paddington decides to nurse him back to health with his own recipe for onion soup.
Mr. Brown is worried he won't get sleep since the kids will be scared camping in the treehouse. Paddington wants to prove him wrong but there is a lightning storm. There's a monster in Paddington's room and Mrs. Bird takes him on a monster hunt.
Mrs. Brown can't find inspiration for her next art work so Paddington decides to help find her mojo!Jonathan and Paddington dig up some broken pottery that turns out to be a statue made by Mrs. Brown. But who broke it?