"I’m never going to give up!! For that reason, I became a Period!!” Evil demons known as "Spiral" -made of souls who died in agony- threaten the people of the world. In order to stand up against Spirals, people founded the "Arc End". Individuals whose skills are recognized are admitted to Arc End to become “Period” to fight for peace. Hal, who failed the Period admittance test 38 times,...