Lawmen: Bass Reeves
From executive producers Taylor Sheridan and David Oyelowo, LAWMEN: BASS REEVES tells the legendary story of one of the first Black US Deputy Marshals.
PART I
Bass rides into hell. Esau makes a violent impression on Bass. Bass escapes his chains, but has to make a hard sacrifice.
PART II
Bass and his family endure tough times on their farm. Bass gets a visit from the law and is faced with an interesting proposition.
Bass is sworn in and embarks on his first mission as a US Deputy Marshal. The Underwood gang strikes after Bass is let in on a secret.
After pandemonium erupts at Bywater's store, Bass is forced to choose between his oath and family. Sally runs into trouble at the carnival, while Bass confronts an old nemesis.
Chaos ensues as a firefight breaks out in Checotah. Bass and Jennie have a painful reunion. Bass has an unsettling realization as the myth of Mister Sundown lives on.