Leave It to Stevie
Stevie Is Back
Stevie navigates life as a single man following a public breakup with Joseline. Joc and Scrappy plan a boys' night out. Stevie's daughters organize a garage sale to help their dad get rid of the past and start anew.
Ray J is in town and Stevie and the boys are excited to show him a good time. Meanwhile, Stevie is surprised to find himself falling for an old friend. But she might not be as excited about starting a relationship as he is.
Stevie challenges Yung Joc to a comedy contest and learns stand-up comedy is a lot harder than it looks. Stevie's daughters won't stop fighting, so Stevie enlists a secret weapon to bring them back together.
Stevie competes with Yung Joc and Scrappy to see who will represent the new brand. Stevie tries to help Tommie move forward with a new career choice. Meanwhile, Faith Evans is having second thoughts about rejecting Stevie J.
Stevie, Joc, and Scrappy help each other get over their worst fears. But Stevie's real concern is that his daughter might be getting involved with the wrong boy.