Leavenworth
Chapter One: Soldiers
Former Army Lt. Clint Lorance is serving a 19-year sentence for murder and attempted murder in the U.S. Army's most notorious prison, known as Leavenworth.
Chapter Two: Casualties
Lorance took command of the platoon in Afghanistan in July 2012 and ordered fire on three local men riding a motorcycle, which killed two of them and outraged his platoon.
A revelation about the day of the incident is discovered as Lorance's lawyer continues to build his client's case.